De vorba cu Micul Print

Scrijelit  marți, 13 august 2013

Stelele sunt diferite pentru fiecare dintre noi. Pentru unii, spun povesti despre alte galaxii, alte lumi, alte ganduri. Pentru altii, stelele sunt faruri in noapte, lumini de ghidaj care ii ajuta sa ajunga acolo unde le este sufletul. Sunt stele intelepte, care te pot invata cum s-au nascut planetele si meteoritii. Cateodata, stelele ne fac cu ochiul, glumete. Alteori cad si exista o poveste care spune ca fiece stea care cade este de fapt o zana mica in care nu a crezut nimeni.
Insa cea mai frumoasa poveste cu stele este cea despre omul ce avea stele care radeau. Doar el din intreaga lume. Numai pentru el, stelele clincheteau in fiecare noapte si ii dadeau de veste ce mai face oaia, ce mai face floarea, cum mai creste baobabul.
Nu am avut pana acum decat stele care canta. Azi insa, imi dau seama ca am si stele care rad. Undeva in lume, exista un zambet pe care il stiu, il simt de fiecare data, chiar daca nu il vad. Si, atunci cand el apare, stelele mele rad.
Numai eu, in intreaga lume, eu singura, am stele care stiu sa rada.
Si rad, pe cer si in mine, cu toate oile si toti baobabii si toate florile.
Numai eu, cateodata, noaptea, stau de vorba cu Micul Print.
Va daruiesc stelele mele, oameni frumosi. Radeti cu mine si haideti la vanatoare de vise.