"Informatiile deterioreaza grav creierul....

Scrijelit  sâmbătă, 16 ianuarie 2010

..de aceea e mai bine sa nu gandim si sa nu ne documentam".Din nefericire, acesta a devenit moda si sloganul a 80% din populatia patrulatoare a Romaniei.Fara sa fi intentionat sa fac vreodata un studiu pe tema asta, mi se intampla adeseori sa descopar cu uimire ca multi dintre oamenii din jurul meu sunt, daca nu complet lobotomizati, atunci incapabili sa inteleaga mai departe de ceea ce vad in fata lor.De ce am ajuns la concluzia asta?Ca multi dintre voi, folosesc diverse mijloace de comunicare online, printre care si messenger-ul.Si, tot ca multi dintre voi, ma distrez scriind tot felul de status-uri, unele legate direct de starea mea de spirit, altele menite sa-i faca pe ceilalti sa zambeasca, etc.Uneori insa, in statusul meu apar tot felul de citate, in general  deja vestilele si cunoscutele "murphysme".Si atunci incepe adevarata distractie.Pentru mine.Fiindca ma trezesc cu tot felul de comentarii, care mai de care mai "inteligente", fara absolut nici o legatura cu ceea ce vrea sa spuna citatul in realitate, de la tot felul de oameni despre care nici macar nu mai stiam ca exista (pentru ca ele/ei m-au pastrat in lista lor, iar eu i-am sters de foarte multa vreme; asta e o alta moda, sa pastrezi in lista ta de messenger sute de persoane, chiar daca nu stii cine sunt si ce-i cu ele).Si ma intreb: oare ei chiar nu sunt in stare sa inteleaga o gluma, sau pur si simplu le este mult prea lene sa treaca ceea ce citesc prin filtrul gandirii?Ultimul status care a generat comentarii este exact titlul acestei postari: informatiile deterioreaza grav creierul.Oameni buni, este o gluma.O ironie la adresa celor care sunt complet needucati, complet rupti de lume, complet analfabeti, complet si iremediabil prosti si care,pe langa faptul ca sunt asa, nici nu vor sa isi depaseasca statutul de leguma sociala si ii iau in ras pe cei ce ("niste fraieri") se chinuie sa afle, sa citeasca, sa invete, sa stie.
Asa ca iata, Murphy are (din nou) dreptate: informatiile chiar deterioreaza grav creierul.De aceea noi, turma umana, preferam sa nu ne batem capul cu ele, indiferent de natura lor si aplicam zilnic zicerea "beati pauperes spiritu".

1 comments:

autoencoder spunea...

In opinia mea, sistemul educational e cauza. Acesta e primul lucru ce trebuie pus la punct. Dar cine sa faca asta?
Oamenii votati de ...majoritate??
Majoritatea nu este informata.
Astfel, un cerc vicios.
Poate un site? Trimis pe mess ca "GM"?