intr-o zi...

Scrijelit  joi, 12 februarie 2009

Ai sa imi auzi intr-o zi cantecul si ai sa stii ca e pentru tine. Zambetul ai sa mi-l vezi intr-o zi si ai sa stii ca tie iti zambeste. Vei ajunge, intr-o zi, la muchia lumii pe care visurile mele si-au facut cuib si ai sa ma gasesti acolo asteptand prima raza a rasaritului. Cu soare si copaci vine primavara, cu munte cantand a izvor si pasari cantand a indragostire. Cu prea mult verde si prea mult vis vine primavara si mi-e grea in suflet ca o haina uitata din iarna peste umerii amintirii. Si mi-e dor sa alerg prin lume cantandu-mi bucuria de a te fi gasit, dor sa imbratisez copacii si sa strig in gura mare cu toate glasurile inimii ca existi, dor sa iti vad lumina de suras din ochi. Ma intreb, daca imi imbrac bratele in fluturi infloriti si imi pictez gandurile cu nuante de cais abia nascut, ai sa ma vezi?